הפובליציסט פרגן לדרעי: "האיש המנוסה ביותר במערכת"

המהדורה המרכזית No Comments on הפובליציסט פרגן לדרעי: "האיש המנוסה ביותר במערכת"

הפרשן והפובליציסט בן דרור ימיני למימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "הסכם אמריקאי-סעודי זו מכה די קשה לאיראן. ניתן לבניח שהעיתוי של המתקפה, ברצון להכשיל את ההסכם. לא מקרי שבלינקן טס מישראל מיד לריאד להיפגש עם יורש העצר הסעודי"

בן דרור ימיני. ארכיון צילום: Moshe Shai/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן והפובליציסט בן דרור ימיני, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והעריך: "הסכם אמריקאי-סעודיה זו מכה די קשה לאיראן. אם שואלים את עצמנו על העיתוי של המתקפה, אפשר להניח שזה הרצון להכשיל את ההסכם בין סעודיה לארה"ב. זה לא מקרה שבלינקן טס מישראל מיד לריאד להיפגש עם יורש העצר הסעודי. למרות הכל, אולי הם יצליחו להכשיל את ההסכם ותהיה להם הצלחה אסטרטגית".

על קבינט המלחמה: "אני לא מקנא בחברי הקבינט. מקווה שההחלטות יהיו ענייניות כי זה לא תמיד נראה כך. ההצטרפות של שני רמטכ"לים לשעבר מרגיעה קצת. אגב, כל מי שמכיר את נתניהו יודע שהוא לא שש אלי קרב. זה נאמר גם לשבחו".

"מצד שני", הוסיף: "ההבלגה המוגזמת שלו גרמה לחיזבאללה ולחמאס להתחמש מאוד. כשהוא נכנס לתפקיד החיזבאללה היה גוף די מוכה והיום הוא מעצמה ששולטת בלבנון. השתיקה לא הייתה בריאה. אבל אי אפשר לבקר רק אותו כי רובנו מחפשים את השקט".

על יו"ר ש"ס: "דרעי הוא האיש המנוסה ביותר במערכת הפוליטית. הוא איש שצריך להתייעץ איתו. כדאי שיקראו לו ויתייעצו איתו יותר".



0 תגובות